Bewust Gezond Leven - Ambytious
Loveshoot buiten in de Hoeksche Waard
Loveshoot
2 november 2020
Fleurs afhaalhoekje
8 december 2020
Fleurs afhaalhoekje
8 december 2020
Loveshoot buiten in de Hoeksche Waard
Loveshoot
2 november 2020

Bewust Gezond Leven

Het is leuk om te zien dat 2 mensen die de zelfde opleiding volgen. En een soort gelijk bedrijf opstarten, een hele andere uitstraling krijgen! Marloes heeft tegelijkertijd met Stefan van PMA Lifestyle de opleiding Leefstijlcoach gevolgd en kwam dankzij Stefan bij mij terecht. Met het logo (onderaan te zien) waren we weer even zoekend naar de stijl en daarna was het duidelijk welke richting we op zouden gaan! De stijl van het logo is natuurlijk de huisstijl geworden. Met dezelfde huisstijl is de website gemaakt, en met de website in ons achterhoofd hebben we in 1 uur tijd 100 goede foto’s gemaakt die gebruikt kunnen worden voor de website & voor social media.

Update: Marloes heeft een fanatische nieuwe uitdaging gevonden is daar op gaan focussen. Om deze reden is de website van Bewust Gezond Leven niet meer live. Gelukkig kunnen jullie hier het werk nog bekijken.

Website

Marloes had duidelijke ideeën voor de website. Dat is fijn, dan weet ik waar ik naar toe moet werken.
Dit is uiteindelijk de mooiste website geworden die ik tot nu toe heb gemaakt.
Vooral omdat ik ook de foto's voor deze site mocht maken.
De website kan je bekijken op: bglcoaching.nl

Bedrijfsfotografie

Bij een mooie website hoor natuurlijk bijpassende fotografie.
Samen zijn we een uur kei hard aan de slag gegaan, 3 outfits, 3 locaties en uiteindelijk 100 mooie bruikbare foto's.
Deze worden gebruikt op de website en uiteraard op Instagram.

Drukwerk

Visitekaartjes zijn altijd handig om bij je te dragen.
Met een folder kan je meer informatie geven. Daardoor kan je deze ook achter laten op locaties die bij jouw bedrijf passen (in overleg met de locatie natuurlijk. Deze folder is een zigzag folder. Hij word dus als een zigzag in 3en gevouwen. Hier kan je de voor en de achterkant bekijken.

Illustraties

Sommige dingen zijn beter uit te leggen als je ze uit tekent.
Daarom is deze gemaakt voor de website.
Mogelijk komen er in de loop der tijd meer bij voor de coaching zelf.

Concepting en huisstijl

Het komt niet vaak voor dat ik een font aanschaf. Omdat ik altijd probeer de kosten relatief laag te houden voor mijn klanten.
Maar dit Modernline handwritten font paste zo perfect bij dit project dat ik in overleg met Marloes er toch voor ben gegaan.
In eerste instantie zou het bedrijf "BGL coaching" gaan heten. Ik had voorbeelden gezien van een bold lettertype en een groot deel van de logo's hier op gebaseerd. Uiteindelijk veranderde de naam en sprak logo nr 1 Marloes het meeste aan dus in die trant gingen we verder.
Uit deze 2de conceptfase is uiteindelijk logo 2 gekozen gecombineerd met logo 4.